Abonneeservice & Contact

Heb je een vraag? 

Hoe kunnen we je verder helpen? Om je nog sneller van dienst te kunnen zijn, hebben we de meeste wensen en vragen hieronder op een rij gezet. Natuurlijk kun je ook even onze FAQ bekijken, voor de meest gestelde vragen.


Ik wil graag abonnee worden.

Ik wil graag mijn abonneenummer achterhalen.

Ik wil graag in contact komen met Soul Media. 

Ik wil graag een adreswijziging doorgeven. 

Ik wil graag een nazending aanvragen. 

Ik wil graag een automatische incasso doorgeven. 

Ik wil graag een factuur betalen. 

Ik wil mijn abonnement helaas opzeggen. 


Veel gestelde vragen – FAQ

 WAT IS MOTION WINDSURF MAGAZINE?

AND THEN… THERE WAS WINDSURFING! Met windsurfen is het allemaal begonnen. Althans voor ons bij Soul. Behalve dat windsurfen de inspiratiebron voor onze eerste bladen was, heeft het (voor veel Nederlanders en Belgen) dienst gedaan als de grote introductie in de wondere wereld van andere funsporten. Na de introductie in Hawaï duurde het niet lang voordat windsurfen ook in het winderige en waterige Holland op grote schaal aansloeg. De koortsachtige windsurfepidemie van de jaren tachtig is voorbij, maar de windsurfscene in de Lage Landen heeft nog steeds een groot hondstrouw publiek. Als de blaadjes ritselen… worden deze fanatiekelingen pas echt wakker. Voor dit veelzijdige en veeleisende publiek maken wij al jarenlang met grote dankbaarheid Motion. Motion windsurf magazine is inmiddels een begrip en de norm voor elke serieuze windsurfer die zoveel mogelijk uit zijn sport wil halen. REDACTIONELE FORMULE Motion windsurf magazine spreekt een breed windsurfpubliek aan. Zowel de meest doorgewinterde brandingsurfer, de stunte(le)nde freestyler, de recreatieve binnenwaterracer als de leergierige beginneling kunnen zich vinden in de verhalen over verschillende vaartechnieken, spannende roadstories, new & old school moves, diepgaande interviews, actuele spot- en materiaalimpressies, gave evenementen, de mooiste foto’s en allerhande praktische info en tips.

 WAAR KAN IK EEN ABONNEMENT AFSLUITEN?

Motion windsurf magazine biedt de volgende abonnementen aan: Klik hier voor een abonnement op Motion. Klik hier als je een Motion abonnement als cadeau wil geven.

 HOE BETAAL IK MIJN ABONNEMENT?

Alle abonnementen in Nederland worden via automatische incasso vooraf betaald. Abonnees die in het buitenland wonen, krijgen een factuur toegestuurd. Voor vragen over de betaling van uw abonnement, uw factuur of uw automatische incasso kunt u hier contact opnemen met onze abonnementen service

 HOE LANG LOOPT MIJN ABONNEMENT?

Het abonnement loopt tot wederopzegging.

 STOPT MIJN ABONNEMENT AUTOMATISCH?

Vrijwel alle abonnementen lopen door tot wederopzegging, tenzij anders vermeld. Abonnementen worden automatisch verlengd. Het CADEAU-abonnement is de enige uitzondering. Het cadeau-abonnement loopt een jaar en stopt automatisch.

 WAT IS DE OPZEGTERMIJN VAN MIJN ABONNEMENT?

Abonnementen kunnen, na afloop van de allereerste abonnementsperiode, op elk gewenst moment worden opgezegd. Wél geldt er een opzegtermijn van 3 maanden. Het is mogelijk dat je hooguit nog één magazine krijgt toegestuurd als je niet tijdig opzegt.

 HOE VAAK VERSCHIJNT MOTION WINDSURF MAGAZINE?

Motion windsurf magazine verschijnt 4 keer en komt in de volgende weken uit: Week 12, 20, 29 en 39

 WANNEER WORDT MOTION WINDSURF MAGAZINE BEZORGD?

Access kiteboard magazine komt in de volgende weken uit: Week 6,12, 20, 29 en 39. Je zult het eerstvolgende magazine wat uit komt automatisch op je deurmat ontvangen

 IK WIL IEMAND EEN ABONNEMENT CADEAU DOEN. MOET DIEGENE HET ABONNEMENT ZELF OPZEGGEN?

Dat is niet nodig. Het cadeau-abonnement stopt automatisch na 1 jaar.

 WAAR KAN IK MOTION WINDSURF MAGAZINE LOS KOPEN?

Motion windsurf magazine kunt u bij ons online bestellen. In de 4-8 weken na de release data van het magazine kunt u het magazine ook in de betere kiosk vinden.

 IK WOON IN HET BUITENLAND, KAN IK ME DAN OOK ABONNEREN?

Als je niet in Nederland of Belgie woont, kun je gewoon een abonnement nemen. Door de hogere verzendkosten zijn we wel genoodzaakt een ander tarief in rekening te brengen.

 HOE KAN IK BIJ JULLIE ADVERTEREN?

Voor een offerte op maat kunt u contact opnemen met onze sales manager; Lukas Mooij info@soulonline.nl 0251-674911

 HOE KAN IK MIJN ABONNEMENT OPZEGGEN?

Weet u zeker dat u uw abonnement op wil zeggen? Want voordat u opzegt willen wij u wijzen op de voordelen voor onze trouwe abonnees, mocht u lid blijven, dan mag u van deze exclusieve acties, gebruik van maken. Zo ja, dan kan u hier boven uw abonnement opzeggen en danken wij u voor uw lidmaatschap.

 


Meer vragen? 

Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op via klantenservice@aboland.nl of info@soulonline.nl. Dan helpen we je uiteraard graag verder! Natuurlijk kun je ook altijd even telefonisch contact opnemen met onze abonneeservice via 0900 226 5263. Ook zijn wij bereikbaar via de Facebook-pagina van Access.